wtorek, 16 lipca 2013

Czy sklepy jackpot znikną z Polski?

Był ranek, 28 maja 2013 r. Dyrektor Generalny IC Companys poinformował, że firma podpisała z COOP umowę w sprawie sprzedaży dwóch swoich marek. Jedną z nich jest Cottonfield, a drugą - niestety - jackpot.
 
Z komunikatu prasowego (http://www.iccompanys.com/announcement/2013-05-28-ic-companys-is-selling-jackpot-and-cottonfield-to-coop/) wynika, że to decyzja czysto biznesowa: wpisuje się w realizowaną przez IC Companys strategię rozwoju i w konsekwencji pozytywnie wpłynie na kondycję finansową firmy.
 
COOP to  podobno firma skandynawska, ale trudno znaleźć szczegółowe informacje na jej temat. W każdym razie zamierza wykorzystać marki Cottonfield i jackpot do zbudowania nowej, odzieżowej gałęzi swojej działalności. W tym celu zamierza także przejąć wybranych pracowników IC Companys zaangażowanych w projektowanie, produkcję i zaopatrzenie obu marek.
 
Niestety rezultatem tej transakcji będzie stopniowe zamykanie istniejących sklepów Cottonfield i jackpot. Odbiorcy hurtowi mają być zaopatrywani tylko do końca bieżącego roku.
 
Informacje te potwierdziła Magda Wieczorek - przedstawiciel IC Companys w Polsce (http://eurobuildcee.com/?page=news&id=14576&link=jackpot-i-cottonfield-moga-zniknac-z-polski). Negocjacje w sprawie wycofania ze sprzedaży marek Cottonfield i jackpot trwają. Sklepy Cottonfield i jackpot w Polsce zostaną zamknięte. Być może po ubrania jackpot będzie trzeba wybrać się aż do Danii, do Kopenhagi.
 
Dla mnie ta wiadomość do prawdziwa tragedia. Nie wiem, czy siąść i płakać, czy rzucić się do robienia zapasów ... Boję się, że zniknie też sklep internetowy, że po przejęciu jackpot będzie zupełnie poza zasięgiem, że produkty COOP niewiele będą miały wspólnego z moją ukochaną marką :-(
 
Koszula Rigmar
 
zdjęcie ze strony: http://www.jackpotshop.com

17 komentarzy:

  1. Witam
    Rozmawiałam z przedstawicielami COOP i muszę potwierdzić, że sklep internetowy nie będzi działał. Odzież marek Jackpot i Cottonfield będzie dostępna jedynie w dyskontach Kvickly na terenie Danii i nigdzie indziej.
    Jeżeli ktoś jest zainteresowany dalszymi informacjami to proszę o kontakt barbarachoptynska@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. No to załamka na pełnej linii, już zdążyłam się przyzwyczaić do sklepu internetowego. I jak ja przeżyję bez jackpot!?

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam :)
    To straszna wiadomosc!
    ..po trwajacym dluzszy czas romansie mojego meza z Cottonfield,sama zakochalam sie w Jackpot...i co my teraz poczniemy??
    Mam nadzieje ze to jakas pomylka...
    ..a na wszelki wypadek,ku odstraszeniu-wolam:
    A kysz! Zgin! Przepadnij silo nieczysta,ktora chcesz nam zabrac nasze <3 marki!
    kociarra

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wierzę :((( Co ja teraz będę nosić? Od 20 lat kupuję ubrania głównie tej marki. BARDZO zła wiadomość. Smutno!

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę, że od 4 sierpnia zamknięty będzie już sklep internetowy... :(((((((((( też się u nich ubieram od 20 lat i 70% mojej szafy to jackpot :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak chcecie pomóc - piszcie maila do przedstawicieli COOP Danmark A/S i naciskajcie aby ponownie uruchomili sklep online na swoich platformach. Rozmawiałam z ich przedstawicielem i stwierdził, że na razie nie dostają wyraźnych sygnałów, że jest zainteresowanie marką w Polsce i innych krajach Europy.
    Im więcej maili i telefonów, tym większa szansa, że sklep online uruchomią. Dane kontaktowe są na stronie COOP.
    RAZEM DAMY RADĘ!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. wielka szkoda , mój ulubiony sklep od kilku lat

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój też! Uwielbiam ich materiały kolory fasony!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Prowadzisz fajny blog :)



    Wszystkich muzyków zapraszam na www.sound-like.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie odkupię wyposażenie sklepu po likwidacji tych marek. Jeśli ktoś ma informacje na ten temat to proszę o kontakt : textilo.office@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka szkoda. Ubieralem się w Cotton jak nie było go w Polsce. A później tylko u nich. A teraz?

    OdpowiedzUsuń
  12. Od kilkunastu lat ubieram się w odzież z metkami Jackopt, nie wyobrażam sobie innej marki :-( :-( :-(

    OdpowiedzUsuń
  13. Szlag! To jedyna firma odzieżowa, której jestem wierna od 20 lat! Dawno nic mnie tak nie wkurzyło jak wiadomość o zniknięciu marki z rynku!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wydaje mi się, żeby Jackpot był sprzedawany w Kvickly. To za dobre jakościowo rzeczy, żeby wisiały pomiędzy resztą szmat.
    Poza tym w Danii znikają też inne świetne marki. Zamykane są sklepy. W Skagen zamknięto Blue Willisa, w Aalborgu Kello. Czyżby dopadł ich kryzys?

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam serdecznie! Widzę że pojawił się ogromny problem . Myślę że jestem w stanie pomoc. Mieszkam obecnie na terenie Dani. Sklepy KVIKLY w których można nabyć odzież Marki JACKPOT mam nie daleko. Jeśli znajdzie się osoba zainteresowana tą odzieżą jestem wstanie nawiazać stałą wspolprace to znaczy ZAKUPIĆ odzież marki JACKPOT i DOSTARCZYĆ do polski. Zainteresowane Panie prosze o kontak na paulis0809@gmail.com Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, mam kilka ubrań Cottonfielda i bardzo je cenię za ich jakość (właśnie polo z długim rękawem C. jest moim ulubionym ubraniem) i że mało używają sztucznych dodatków - w sumie to takie cenowo/jakościowo pośrednia marka między zwykłą sieciówką typu zara, resereved, H&M, a czymś typu Lacoste, Hilfiger.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam! Jesli jesteś zainteresowany/na zakupem najnowszej kolekcji odzieży JACKPOT i COTTONFIELDA . Kotaktuj sie ze mną poprzez email paulis0809@gmail.com
      Mieszkam na terenie Dani i dostarczam odzież do polski na wskazany adres.
      Pozdrawiam Paulina

      Usuń