środa, 21 listopada 2012

Swetry, kurtki, płaszcze jackpot 30% taniej

Od kilku dni jackpot kusi nas 30% obniżką cen sweterków, płaszczyków, kurtek, kamizelek ... Oferta jak najbardziej na czasie, bo po kilku cieplejszych dniach znów podobno bieży do nas Zima. No i nadal (do końca grudnia) nie musimy płacić za dostawę (jeżeli zrobimy zakupy w sklepie internetowym jackpot). W sklepie internetowym tańsze okrycia znajdziemy w zakładce "oferta specjalna". Ale możemy też skorzystać z tej oferty w sklepach stacjonarnych jackpot.
 
 
Choć na ogół wolę klasykę (co oznacza szafę wypełnioną sweterkami Zalvie i Gerlinde), to w tej kolekcji spodobały mi się pasiaste, wzorzyste, kolorowe sweterki i troszkę "odjechane" asymetryczne modele (Audralle, Endria, Kerensa, Claude, Zille). Może mam sentyment do zbyt obszernej asymetrii, bo był czas kiedy tak nosiła się bliska mi artystyczna dusza (zza ogromnego futerału na rysunki powiewały tylko jakieś dziergane poły długch swetrów : - ).
 
 
kamizelka Arleyna jackpot - oferta specjalna 233 zł (regularna cena 319 zł)
 
 
organiczny sweterek Kenmore jackpot - oferta specjalna 251 zł (regularna cena 359 zł)
 
 
sweterek Marilia jackpot - oferta specjalna 251 zł (regularna cena 359 zł)
 
 
sweterek Endria jackpot - oferta specjalna 419 zł (regularna cena 599 zł)
 
I mój osobisty przebój sezonu, uroczy sweterek Hermanda jackpot, który teraz mżzna kupić za 279 zł (regularna cena 399 zł):
 
 
zdjęcia ze strony: http://www.jackpotshop.com
 
Szkoda, że już nie mam gdzie wstawić większej szafy : - )
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz