czwartek, 31 stycznia 2013

Koniec ze zniżką w jackpot na kartę Citibanku :-(

Lada dzień skończy się niestety megaobniżka w sklepach jackpot. Niewiele już zostało smakowitości na wyprzedażowych półeczkach. A i one muszą ustąpić miejsca nowej kolekcji. 
 
Ale to nie koniec niewesołych wiadomości na dziś.
 
Od początku tego roku nie możemy już liczyć na 5% rabat na zakupy w jackpot z kartą Citibanku :-(
 
Mnie to nie powstrzymało przed zakupieniem szala pratolis (29,70 zł) do kolekcji (w pięknym, lecz podobno nie bardzo twarzowym kolorze old rose), ale szkoda tej półtorej złotóweczki rabatu :-(
 
 
 
a tak na mnie:
 
 
sorry, zdjęcie zrobione komórką w przymierzalni, więc chyba nie wygra world press photo ;-(

1 komentarz:

  1. Old rose rzeczywiście mało komu pasuje. Wg moich obserwacji, pasuje ciemnym karnacjom i lubi się z czernią. Ze zdjęcia widzę, że i z dżinsem współgra :)
    Ja kupiłam tylko jeden szal na wyprzedażach, ale za to "poszłam w spodnie" ;-)
    Pozdrawiam, Kasia R.

    OdpowiedzUsuń