czwartek, 6 grudnia 2012

Błękit (?)

Spotkałam dziś bardzo sympatycznego, błękitnego Mikołaja.
 
I chyba byłam grzeczna, bo już dziś dostałam mikołajkowy prezent od Miłości Mojego Życia. Też troszeczkę nietypowo, bo czekoladowy Mikołaj ma smak pomarańczowy, a ogromniasta czekolada jest krówkowa : - )
 
 
Nie byłabym sobą, gdybym nie podzieliła się z Wami moimi rozterkami. Tym razem intryguje mnie polska nazwa ciemnoniebieskiego koloru w sklepie internetowym jackpot: "błękit nad stadniną". (Jego angielskojęzyczna nazwa to "stallion blue"). Kolor piękny. Już go zdobyłam do swojej kolekcji. Ale jakoś nie kojarzy mi się z błękitem, ani nawet z niebem. No, chyba, że byłoby to niebo w środku ciemnej, groźnej, sztormowej nocy na oceanie. Ale może za rzadko bywam w stadninie. Następnym razem dłużej popatrzę w niebo ...
 
 
bluzka Aiyana jackpot - 279 zł
kolor: błękit nad stadniną
 
 
bluzka Alysha jackpot - 279 zł
kolor: błękit nad stadniną
 
 
bluzka Birdia jackpot - 319 zł
kolor: błękit nad stadniną
 
 
bluzka Marcie jackpot - 79 zł
kolor: błękit nad stadniną
 
 
bluzka Arbela jackpot - 199 zł
kolor: błękit nad stadniną
 
 
spódnica Cissel jackpot - 279 zł
kolor: błękit nad stadniną
 
 
spodnie Kaira 5 jackpot - 319 zł
kolor: błękit nad stadniną
 
 
sukienka Gerti jackpot - 319 zł
kolor: błękit nad stadniną
 
 
kardigan Kerensa jackpot - 299 zł
kolor: błękit nad stadniną
 
 
kardigan Jozette jackpot - 399 zł
kolor: błękit nad stadniną
zdjęcia ubrań ze strony: http://www.jackpotshop.com
 
 
zdjęcie zatytułowane: "niebo nad stadniną"

2 komentarze:

  1. Hah niebieski mikołaj, ciekawie;) Rzeczy fajne:) Przydałaby mi się któraś z tych czarnych koszulek na Wigilię :)Zapraszam również do mnie kochana: http://give-me-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Skorzystałam z zaproszenia - obejrzałam przepiękne zdjęcia z przyozdobionego świeżym śniegiem Torunia ...

    a ciuszki faktycznie nieźle by się prezentowały do białego obrusiku, nie wiem czy w Toruniu też w Wigilię je się czerwony barszczyk, jeżeli tak - to na tym kolorku nawet plamy z barszczu nie będzie widać!

    i ślicznie i praktycznie, ot co!

    pozdrawiam Aguś

    OdpowiedzUsuń