czwartek, 6 grudnia 2012

Na mikołajki początek zimowej wyprzedaży w jackpot

Dziś od rana zaatakowały mnie głośne i rumiane MIKOŁAJKI. Podróżowałam bowiem do pracy z trzema klasami drugoklasistów. Wszystkie dzieciaki miały na sobie czerwone czapki MIKOŁAJA z białymi pomponami. I nad moją głową toczyły poważne rozmowy o życiu:
- O, tu chodziłam do przedszkola, wtedy to było fajnie bo ....
- No tak, ale teraz już nie jesteśmy w przedszkolu ... TAKIE JEST ŻYCIE ...
Pomimo tej głębokiej dyskusji, refleksja końcowa wiała raczej otymizmem, bo dzieciaki jechały zobaczyć jak Renifer Niko ratuje brata.
 
 
Dzień okazał się jeszcze piękniejszy, kiedy ruszyła wreszcie długo wyglądana przeze mnie zimowa wyprzedaż w jackpot. Ceny zjechały nawet o 50%. Więc w sklepie internetowym jackpot zamówiłam koszulę Anasui (- 30%, lub nawet - 40% ze zniżką z newslettera). A potem jeszcze stacjonarnie udało mi się upolować piękną sukieneczkę Denisa (- 50%, lub nawet taniej gdy płacimy kartą Citibanku) - śliczna jest skubaniutka. I coś czuję, że nie powiedziałam jeszcze ostatniego słowa. Najfajniejsze jest to, że będą to moje wymarzone prezenty gwiazdkowe!
 
W sklepie internetowym jackpot w zakładce "wyprzedaż" można jeszcze wybierać spośród 168 artykułów. Oczywiście, co ciekawsze modele znikają szybko. Pewnie więcej jest takich jak ja miłośniczek jackpot, które sobie coś upatrzyły i czekały na wyprzedaż. Nadal możemy korzystać z darmowej dostawy. Jak zwykle życzę owocnych łowów!
 
 
szal Kahina jackpot - cena wyprzedażowa 69 zł (regularna cena 99 zł)
 
 
żakiet Mirian jackpot - cena wyprzedażowa 461 zł (regularna cena 659 zł)
 
 
bluzeczka Magan jackpot - cena wyprzedażowa 41 zł (regularna cena 59 zł)
 
 
szorty Malue jackpot - cena wyprzedażowa 223 zł (regularna cena 319 zł)
 
 
sukienka Bibbi jackpot - cena wyprzedażowa 384 zł (regularna cena 549 zł)
zdjęcia ubrań ze strony: http://www.jackpotshop.com

2 komentarze:

  1. Fajny komplet- żakiet i szorciki:) w dodatku po okazyjnej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyprzedaże są najlepsze! :) po co przepłacać. :)

    OdpowiedzUsuń