sobota, 29 grudnia 2012

Zostały już tylko 2 dni darmowej dostawy w jackpot!

Do końca grudnia możemy liczyć na gratisową dostawę naszych zakupów w sklepie internetowym jackpot. Jakby tej pokusy było mało, jackpot znów obniżył ceny niektórych artykułów (sweterki Gerlinde i Zalvie można kupić za 90 zł, a z 15% zniżką nawet za 76,50 zł). W zakładkach "outlet" i "wyprzedaż" pojawiły się też interesujące nowości.
 
Pewnie nie tylko ja chciałam skorzystać z ostatniej okazji, ponieważ znów przy wirtualnej kasie spotkała mnie niemiła niespodzianka - ktoś mnie uprzedził z mojego koszyczka zniknęła wybrana przeze mnie fioletowa bluzeczka Camille - 35 zł, a ze zniżką 29,75 zł).
 
Niezbyt typowo, w zakładce "odzież" w kategorii "kurtki" znaleźć można ciekawe żakiety w specjalnej cenie.
 
 
 
blezer Paladia - piękny i z przodu i z tyłu - oferta specjalna jackpot 350 zł (regularna cena 699 zł)
 
 
żakiet Geneva - oferta specjalna jackpot 330 zł (regularna cena 659 zł)
 
a do tego może szorty Dimla - oferta specjalna jackpot 180 zł (regularna cena 359 zł)
 
 
Do szortów pasowałyby kolorowe, kryjące rajstopki - nowość w stacjonarnych sklepach jackpot. Niestety są tylko w jednym rozmiarze, uniwersalnym, i troszkę się wystraszyłam, że do pięt im nie dorastam, za krótka jestem.
 
A żeby znowu nie było tak szaro, zaszalejmy z turkusem:
 
 
czapka Nanda - oferta specjalna jackpot 70 zł (regularna cena 139 zł)
 
 
szal Zenobia - oferta specjalna jackpot 110 zł (regularna cena 219 zł)
 
 
 rękawiczki Thila - oferta specjalna jackpot 90 zł (regularna cena 179 zł)
uwaga! znajdziecie je m.in. w zakładce
"dodatki" w kategorii "czapki" (?)
 
 
sweterek Birith - oferta specjalna jackpot 90 zł (regularna cena 179 zł)
zdjęcia ze strony: http://www.jackpotshop.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz