czwartek, 28 czerwca 2012

I znowu się zakochałam ...

Wikipedia podaje, że "zakochanie" to stan związania emocjonalnego z drugą osobą, który charakteryzuje się obsesyjnymi myślami o tej osobie, pragnieniem przebywania z nią, a w przypadku niedostępności obiektu miłości osoba zakochana cierpi. Zaraz też - przestraszona chyba wagą tej definicji - wikipedia zastrzega, że wymaga ona "uzupełnienia źródeł" i może być niezgodna z zasadami "neutralnego punktu widzenia". Ba!!!

Ja co prawda znalazłam już Miłość Mojego Życia, ale zakochuję się regularnie. Tyle tylko, że obiektem moich westchnień są wyjątkowo udane projekty jackpot. Tym razem chodzi o brązy i kwiatuszki. A więc są obsesyjne myśli, jest pragnienie posiadania, a że stan konta przesądza o niedostępności obiektu mojej miłości - pojawiło się cierpienie : - (

Na domiar złego okazuje się, że te moje brązy i kwiatuszki mogą wejść do kolekcji jesiennej, co oznacza dłuuugie oczekiwanie na ewentualne obniżenie ceny.

Czyż nie są piękne:


szal Pratolis - 89 zł


 

bluzka Wiebke - na razie aż 329 zł!


bluzka Genovena - 279 zł

wszystkie zdjęcia ze strony: http://www.jackpotshop.com/

Widziałam także cudne sukieneczki w takie kwiatuszki, jakie zdobią bluzeczkę Wiebke. Niestety sukienki tej nie ma w ofercie sklepu internetowego, a w Polsce dostępna jest tylko w 2 sklepach (w jednym w Warszawie i w jednym w Łodzi).


Ps. O Miłości Mojego Życia, jeżeli trafiłeś na tą stronę, zaniepokojony tytułem posta, mam nadzieję, że domyślisz się jaka jest odpowiedź na pytanie, co chciałabym dostać na urodziny, imieniny, rocznicę i gwiazdkę ; - )

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Prawda? I żeby mi przynajmniej było w niej brzydko ... To jak na złość pasuje idealnie! Szkoda, że jest taka droga ...

      Usuń
  2. Tak już trafiłem ...
    MTŻ

    OdpowiedzUsuń