wtorek, 26 czerwca 2012

W czym możemy Ci pomóc? czyli jackpot na facebooku

Muszę wyznać, ze nie przepadam za facebookiem. Nie mam - tak jak niektórzy moi znajomi - facebooka pod palcem: online, non stop, all the time. Stale towarzyszy im dyskretne "bzzz", nieregularnie wydobywające się ze spodni, żakietu, torebki, biurka ...   Wibracja, która niechybnie "zupdatuje" co u kogo słychać. Trudno dziś w to uwierzyć, ale moje pierwsze awanturki miłosne musiały obyć się bez internetu, bez komórki i bez telefonu!!! Podanie moich Rodziców o telefon stacjonarny zostało pozytywnie rozpatrzone w latach 90-tych ubiegłego wieku  (po zaledwie 20 latach oczekiwania), ale ja wyfrunęłam, aby uwić własne gniazdko. Nigdy nie dowiem się jak kwitłoby (więdłoby?) moje życie towarzyskie, gdybym miała profil (konto? stronę?).

Więc dziś krótko o jackpot na facebooku.

Jackpot dołączył do facebooka 7 stycznia 2011 r. (http://pl-pl.facebook.com/pages/Jackpot/136483159746020). Strona prowadzona jest w języku angielskim. Co kilka dni znaleźć tam można nowe wpisy i zdjęcia.

15 lipca 2011 r. na facebooku pojawiła się polska strona  Jackpot & Cottonfield (http://pl-pl.facebook.com/Jackpot.Cottonfield), która znika już za kilka dni (4 czerwca 2012 r. fanpage podzielono i strona będzie aktywna tylko do końca czerwca 2012 r.).

28 maja 2012 r. na fecebooku zadebiutował Jackpot Polska (http://pl-pl.facebook.com/Jackpot.Polska) i w miesiąc zyskał już ponad 2000 fanów! Strona jest często aktualizowana. Można na niej znaleźć fajne zdjęcia, adresy sklepów i wziąć udział w konkursie. Choć z niecierpliwością czekam na jakiś nowy, bo zasady obecnego jakoś do mnie nie przemawiają.

Strona Cottonfield Polska (http://www.facebook.com/Cottonfield.Polska) radzi sobie nie gorzej - ma już 1300 fanów.

Na stronie Jackpot Polska polecam Jackpot Helpdesk (http://apps.facebook.com/jackpot_helpdesk/) (okolice prawego górnego rogu, fioletowy przycisk "w czym możemy Ci pomóc") - to aplikacja, dzięki której możecie uzyskać odpowiedź na pytania dotyczące marki jackpot. Wpisujecie swoje pytanie we wskazanym na stronie miejscu. Po udzieleniu odpowiedzi przez pracownika jackpot otrzymacie e-maila z linkiem, po kliknięciu którego znajdziecie się na stronie z odpowiedzią. Korzystanie z aplikacji wymaga zalogowania się do serwisu facebook (a więc posiadania konta na facebooku).

Swoje pytanie zadałam późno w nocy (a właściwie bardzo wczesnym rankiem) i zastałam zespół jackpot na wagarach, wyjeździe integracyjnym lub szkoleniowym, ponieważ pierwszą informacją, jaką otrzymałam była wiadomość, że "dziś cały zespół jackpot jest poza biurem" : - ) Ale zaraz po rozpoczęciu następnego roboczego dnia moja ciekawość została wreszcie zaspokojona.

Więc jeżeli na facebooku chodzi o dobrą komunikację ze znajomymi, a w przypadku firm - z klientami, to strona Jackpot Polska się sprawdza.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz