piątek, 5 października 2012

Czy sweter może być sexy?

Nie ma co kryć, nastał sweterkowy sezon, wielkimi krokami idzie na nas ziiiiima! I nagle może okazać się, że tak naprawdę najlepszym przyjacielem dziewczyny nie są diamenty, ale cieplutki, przytulny sweterek.
 
Sweterki to jeden z powodów mojego umiłowania marki jackpot.
 
Zaczęło się od jednego sweterka Zalvie. Na pewno je znacie. Zgrabniutkie, do połowy bioderek, wiązane w talii. A że w każdej kolejnej kolekcji pojawiają się nowe kolory, to na dziś mam ich już 10. Niektóre mają ładnych kilka lat i wiele kąpieli na koncie, a wciąż wyglądają super. I są naprawdę sexy, kiedy noszę do nich topiki na ramiączkach (Brorai albo Celine) w pasującym albo kontrastowym kolorze.
 
 
sweterek Zalvie jackpot - 179 zł
 
 
top Brorai jackpot - w outlecie internetowym jackpot - 24 zł
 
Ale ponieważ wróciła moda na oversize, jeszcze w poprzednim sezonie ekspedientka w sklepie jackpot zaproponowała, żebym - w ramach eksperymentu - przymierzyła wielgaśny i długi, czarny, i w rozmiarze większym niż zwykle noszę, sweter Gerlinde. Okazało się, że miała nosa, bo sweter prezentuje się świetnie i stał się jednym z moich ulubionych. Często noszę go z paskiem. Fajnie wygląda ze spodniami i ołówkowymi spódnicami. Wiosną i jesienią zastępuje mi płaszcz. Dlatego jestem przeszczęśliwa, że właśnie udało mi się kupić w outlecie internetowym jackpot taki sweter w beżowym kolorze za jedyne 84 zł! (Widzę, że są jeszcze dostępne w rozmiarach M, L, XL, XXL.)  
 
 
sweter Gerlinde jackpot - w outlecie internetowym jackpot - 84 zł
 
A jutro wybieram się na zakupowe szaleństwo (pisałam o nim w poście: http://www.lovejackpot.blogspot.com/2012/09/6-i-7-pazdziernika-2012-r-taniej-w.html), żeby wzbogacić moją kolekcję swetrów Gerlinde (tych krótszych, do połowy bioder, ale nadal z szalowym kołnierzem) o 2 nowe kolory (mam nadzieję, że po szalonym weekendzie będzie ich w mojej szafie już 5).
 
 
sweter Gerlinde jackpot - 179 zł (ale jutro mam nadzieję zapłacić za niego 134,25 zł)
 
Nowa kolekcja jackpot kusi pięknymi sweterkami. W sklepie internetowym jackpot znajdziecie je w zakładce "knitwear" (czyli "dzianiny"). Są długie i krótkie, kamizelki, bolerka, ażurki. Mnie najbardziej podobają się: Claude, Felicite i Habba.
 
 
sweter Wigga jackpot - 799 zł (chyba najdroższy ze swetrów nowej kolekcji)
zdjęcia ubrań ze strony: https://www.jackpotshop.com
 
Tak, sweterki jackpot do najtańszych nie należą, ale naprawdę świetnie się noszą, więc mogę je polecać z czystym sumieniem.
 
Jak myślicie, czy w swetrze można wyglądać sexy? Któżby nie chciał wtulić się w taką milutką miękkość?
 
 
  
 
  
 
 
zdjęcia Marylin Monroe ze stron:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz