sobota, 6 października 2012

No to zaszalałam... Ktoś chce torbę?

Dziś fotorelacja z Szaleństwa Zakupów (pisałam o nim w poście: http://www.lovejackpot.blogspot.com/2012/09/6-i-7-pazdziernika-2012-r-taniej-w.html). Ja zaszalałam w warszawskim Centrum Handlowym Złote Tarasy. Było mnóstwo atrakcji i całkiem sporo ludzi. Co chwilę mijałam uśmiechnięte dziewczyny z firmowymi torbami pełnymi zakupów (a może prezentów?). Jutro ciąg dalszy Szaleństwa - nadal możecie się wybrać i skorzystać ze zniżek i niespodzianek.


 




Ja oczywiście większość czasu spędziłam w sklepie jackpot i nie wyszłam z pustymi rękami :-)

 
 
Jeżeli ktoś nie oddał się Szaleństwu Zakupów, mogę na pocieszenie wysłać pamiątkową torbę (którą dziś dostałam w prezencie) i październikowy numer Elle - brakuje w nim oczywiście kuponu rabatowego do sklepu jackpot :-)
 
Wystarczy w komentarzu do tego posta napisać kilka słów o Waszym największym szaleństwie, niekoniecznie na zakupach. Na blogu napiszę, który z komentarzy wydał mi się najciekawszy, mam nadzieję, że autor skontaktuje się ze mną (oaknetgirl@gmail.com) i poda mi adres do wysyłki.  
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz