niedziela, 28 października 2012

Nasze małe rytuały i o tym, że żona ambasadora USA ubiera się w jackpot

 
Któż nie lubi leniwych niedzielnych poranków. Rozkręcamy się powoli. Nigdzie się nie spieszymy. Możemy celebrować nasze małe rytuały.
 
Ja na przykład w każdy niedzielny poranek na cześć Miłości Mojego Życia i Mojego Największego Skarbu robię gofry. Kiedyś to były naleśniki. Ale potem Miłość Mojego Życia zainwestował 39,99 zł w gofrownicę. I teraz możemy delektować się małymi chrupiącymi, serduszkami z konfiturką, krówką, czekoladą, bitą śmietaną, mmm ... pycha ...
 
Kilka tygodni temu, 7 października 2012 r., w niedzielny poranek, Dzień Dobry TVN był z wizytą u ambasadora Stanów Zjednoczonych - Lee Feinsteina, który właśnie - po 3 latach - żegnał się z Polską. (24 października 2012 r. został zaprzysiężony nowy ambasador - Stephen M. Mull.)
 
Jakaż była moja radość, kiedy zobaczyłam, jak żona ustępującego ambasadora - Elaine Margaret Monaghan, oprowadzała gości po rezydencji odziana w suknię  Denisa z jesiennej kolekcji jackpot (!). Zobaczcie:  http://dziendobry.tvn.pl/video/tak-mieszka-ambasador-usa,1,newest,62194.html. Oboje wydali mi się bardzo sympatyczni. Pani Elaine jest dziennikarką i mamą (mają córeczkę i synka).
 
Żona ambasadora USA wybrała również suknię jackpot na pożegnalne przyjęcie, wydane w rezydencji 17 października 2012 r. w podziękowaniu dla najbliższych przyjaciół i rodziny.
 
 

 

Suknia zniknęła już niestety ze sklepów jackpot (choć jeszcze niedawno można ją było kupić w międzysezonowej wyprzedaży). Ale nadal jeszcze w sklepie internetowym jackpot dostępne są bluzeczki z tym samym motywem, w 3 kolorach.
 
 
bluzka Ferna jackpot - międzysezonowa wyprzedaż 111 zł (regularna cena 159 zł)
zdjęcie ze strony: http://www.jackpotshop.com

2 komentarze:

  1. Również uwielbiam tę firmę.Cieszę się,że nie jestem sama:)Szkoda tylko,że taka droga.Zapraszam do mnie: http://lifegoodmorning.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlatego fajnie, że mają wyprzedaże! Trochę cierpliwości i szczęścia, a można mieć taniej coś fajnego.

    OdpowiedzUsuń