czwartek, 2 sierpnia 2012

Ostatnie letnie okazje w jackpot?

Wakacje już na półmetku, do sklepów jackpot coraz śmielej wkracza nowa kolekcja. Ale przecież nadal niemal połowę wieszaczków i półeczek zajmują naprawdę już tanie ciuszki z poprzedniej kolekcji.

Ceny w sklepach stacjonarnych różnią się od cen w sklepie internetowym jackpot, więc przed zakupem warto sprawdzić gdzie jest taniej. Oczywiście, o ile uda się Wam namierzyć pasujący model i rozmiar. O to coraz trudniej, w sklepie internetowym jackpot zostały pojedyncze sztuki niektórych rzeczy. Przekonałam się o tym na własnej skórze. Kupiłam ostatnie egzemplarze brązowego żakietu Kerstina i spódniczki Callias z organicznego lnu (niestety jest bardzo prześwitująca). Skuszona ceną kupiłam w ciemno, co rzadko mi się zdarza, ale jest bardzo ok : - )

Co ciekawe, ten zestaw od razu mi się bardzo spodobał, jak tylko pojawił się w sklepie. Ale z uwagi na cenę (żakiet 519 zł, spódnica 359 zł (!)) odpadł w przedbiegach. Nawet nie ośmieliłam się przymierzyć tych rzeczy. Uznałam, że są za drogie. Uwieczniłam je tylko w jednym z postów na blogu. Ale teraz - z dodatkową 25% zniżką od obniżonej ceny - biały żakiet kosztuje 117 zł, a biała spódniczka 81 zł. (Ale jest naprawdę prześwitująca, więc majteczki w kropeczki odpadają.) I tak oto stałam się szczęśliwą posiadaczką letniego garniturku. I tym razem internetowy sklep  jackpot wywiązał się z dostawy wzorowo.

Niestety, chociaż miałam już w koszyku piękną bluzeczkę w ręcznie malowane turkusowe kwiaty (też ostatnia sztuka), to ktoś mnie chyba ubiegł w zapłacie i chyłkiem wyciągnął mi ją z koszyczka : - ( A teraz już nigdzie jej nie ma : - (   Rzeczy dosłownie znikają ...  

Cóż, jest tanio, i taniej już chyba nie będzie. Jeżeli dopiero wybieracie się na wakacje, możecie wypełnić swoje koszyczki, a potem walizki pięknymi, letnimi ciuszkami jackpot. Nadal jest szansa na skomponowanie ciekawego zestawu za nieco ponad 20% ceny wyjściowej (!).


szal Pratolis -  oferta specjalna jackpot - ze zniżką nawet 20,25 zł (regularna cena 89 zł)


bluzka Debborah - oferta specjalna jackpot - ze zniżką nawet 38,25 zł (regularna cena 169 zł)


pasek Sarantino - oferta specjalna jackpot - ze zniżką nawet 20,25 zł (regularna cena 89 zł)


spódnica Riesa - oferta specjalna jackpot - ze zniżką nawet 74,25 zł (regularna cena 329 zł)


sukienka Seraphina - oferta specjalna jackpot - ze zniżką nawet 112,5 zł (regularna cena 499 zł)


sweterek Liticia - oferta specjalna jackpot - ze zniżką nawet 63 zł (regularna cena 279 zł)

wszystkie zdjęcia ze strony: http://www.jackpotshop.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz