wtorek, 22 maja 2012

Outlet jackpot w Ursusie


Wczoraj buszowałam w outlecie jackpot w Factory w Ursusie.

Właściwie jest to IC outlet, ponieważ znaleźć tam można także inne marki IC Companys' (Cottonfield, Maninique, InWear, Part Two).

Outlet mieści się w centrum handlowym Factory, w Warszawie, w dzielnicy o wdzięcznej, zaczerpniętej z mitologii, nazwie Ursus, przy Placu Czerwca 1976 r. 6, nr pawilonu 27 i 28. Telefon: 022 478 26 76. Nie można go przegapić, ponieważ mieści się naprzeciwko wejścia. (Dlatego zaczynam zwiedzanie od tego miejsca i w rezultacie zwykle na resztę Factory nie wystarcza mi czasu : - ) 

Można tam dojechać autobusami linii 194, 206, 394 i 716. Wygodniej oczywiście wybrać się samochodem (to około 10 km od centrum Warszawy). Zwykle jechałam tam ulicą Dźwigową, pod tunelem, przez Włochy (to najkrótsza droga z Woli i Bemowa), ale z powodu remontu wczoraj wybrałam się tam Alejami Jerozolimskimi (czyli trasą dla mieszkańców Centrum i Ursynowa).

Buszować można od poniedziałku do piątku w godzinach od 11 do 21. W sobotę od 10 do 21 i w niedzielę od 10 do 19.



zdjęcie ze strony: http://galerki.pl/zdjecie/1683.IC.outlet.Jackpot.Cottonfield.Maninique.InWear

W ostatnich latach udało mi się tam upolować kilka naprawdę fajnych rzeczy. Do tej pory żałuję tych, które z jakiegoś powodu odpuściłam, a potem już nie udało mi się na nie trafić. Zalicza się do nich np. nieodżałowany fioletowy, sztruksowy żakiecik, wiązany aksamitnym paseczkiem - taki jaki miała Agnieszka Grochowska w finałowej scenie na molo w Sopocie w filmie "Tylko mnie kochaj". (Czy Wam też zdarza się zauważyć ulubione ciuszki jackpot występujące na dużym i małym ekranie?)



Wczoraj w Factory upolowałam:

1/ koszulę Prestina jackpot (regularna cena 299 zł, wczoraj zapłaciłam 85,49 zł),
2/ szal Pratolis jackpot (regularna cena 79 zł, wczoraj zapłaciłam 28,49 zł),
3/ sweterek Oasuy InWear (regularna cena 229,99 zł, wczoraj zapłaciłam 64,12 zł).





Dlaczego tak tanio? Regularna cena została obniżona o mniej więcej połowę. Przy zakupie minimum 3 rzeczy można otrzymać dodatkową zniżkę -25%. A od tego jeszcze -5% z kartą Citibanku.

Pamiętajcie jednak, żeby być zdecydowanym i łącznie płacić za zakupy. Jeżeli najpierw kupicie 3 rzeczy otrzymacie dodatkową 25-procentową zniżkę, ale jeżeli tego samego dnia zdecydujecie się na zakup dodatkowych 2 rzeczy, nie dostaniecie już na nie zniżki - muszą to być kolejne 3 sztuki.

Jeżeli chodzi o asortyment, to szaleństwa nie ma. Trudno znaleźć coś w swoim rozmiarze. Największy wybór mają osoby poszukujące większych rzeczy.

Wczoraj widziałam fajne lniane, letnie żakiety w paseczki już od 28 zł po zniżkach, letnią sukienkę za 28 zł i ciekawe, zwiewne bluzeczki na lato.

Byłam pozytywnie zaskoczona estetyką sklepu. Pamiętam, że poprzednio pozostawiała wiele do życzenia, szczególnie przymierzalnie, gdzie wisiały oberwane kotary, a na podłodze piętrzyły się stosy ubrań. Teraz widać, że obsługa dba o to, aby na bieżąco porządkować rzeczy. Może sklep jest mniej oblegany i sprzedawcy mają więcej czasu.

Najlepiej robić tam zakupy w dzień powszedni, nie ma wtedy tłumów.

Ja niestety mam pewne przykre wspomnienie związane z tym sklepem. Kupując marynarkę dla Miłości Mojego Życia za 350 zł, w jej kieszeni znaleźliśmy  metkę z ceną 300 zł. Zapytany o tą rozbieżność Sprzedawca, nieco zmieszany i pogubiony, wyjaśnił, że przemetkowują rzeczy na weekend. Czy to znaczy, że cena w środku tygodnia była niższa? Było to kilka lat temu, mam nadzieję, że było to tylko jakieś nieporozumienie, ale niesmak pozostał.    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz